dag 1 - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Joke Stel - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Joke Stel - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg Joke

08 September 2013 | Brazilië, Salvador

Wij zijn rond 5.45 uur vanaf huis gereden, auto geparkeerd en daarna met een bus naar Schihol. Je moet jezelf inchecken daarna de koffers in een automaat zetten komt geen grondpersoneel meer aan te pas. Na een heerlijk ontbijtje waar we erg lang op moesten wachten, inchecken. De beenruimte in het vliegtuig van KLM is erg beperkt, was een lange vlucht 11 uur ongeveer. Het eten en drinken was goed verzorgd, koffie met een likeurtje na het eten en wij hebben zelfs een ijsje gehad. In Sao Paulo moesten wij overstappen op het vliegtuig naar Salvador. Hier hebben wij al kennis gemaakt met het grootste gedeelte van de groep. Het personeel spreekt bijna geen Engels, mer gebaren taal er achter gekomen dat wij naar buiten moesten naar terminal 2. In het vliegtuig naar Salvador hebben wij beide geslapen helemaal ko. Het is uur 6 uur vroeger dan in Nederland, hotel is echt low budget, met uitzicht op zee, maar geen mooi strand een zooitje. Het is hier warm met veel regen.