dag 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Joke Stel - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Joke Stel - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

18 September 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Aangekomen in Kuala Lumpur rond 7:00 uur, volgende vlucht naar Kutching om 8:15 uur. Vlucht duurde ongeveer 2 uur. Daar werden wij opgewacht door Cora onze reisleidster voor deze reis. Kennis gemaakt met de rest van de groep en gelijk maar geld gepind. Kutching is een gezellig stadje ligt aan de Sarawak rivier. Vanaf het vliegveld met een bus naar het hotel gebracht. Met de groep afgesproken om een half uur later iets te gaan drinken aan de rivier. Daarna met een aantal mensen de stad ingelopen en een museum bezocht van de Iban bevolking. Onderweg bij een stalletje pannenkoeken gekocht smaken niet zoals bij ons maar erg lekker. Natuurlijk nog even een terrasje gepakt ten slotte hebben wij vakantie. Het is hier erg warm en de luchtvochtigheid is erg hoog. Je moet dan ook erg veel water drinken. Rond een uur of 16:00 uur terug naar het hotel. Uurtje geslapen en om 18:30 uur afgesproken om met de groep te gaan eten. Erg lekker ook voor Geert is er voldoende vegetarisch eten. Ik had een maaltijd soep. Rond 20:30 uur terug naar het hotel helemaal stuk, het tijdverschil van 6 uur breekt je nu wel op.

• 18 September 2014 - 08:31

Winy:

Hoi Joke en Geert,gelukkig er is wat nieuws van jullie,had al even gekeken op deze site ,maar nee niks.Dacht dan vast geen mogelijkheid gehad om wat te internetten.
    Fijn dat het zo goed ging allemaal.
    Pas op jullie zelf en drink goed dan!!
    Veel plezier en ik hoop dat jullie een leuke groep hebben.
    Groetjes van ons

• 18 September 2014 - 13:35

Janny Hossteenge:

Ja leuk die vakantie verhalen weer te lezen.Fijn dat jullie goed zijn aangekomen .Wat het weer betreft had je ook hier kunnen blijven op dit moment 25 gr.Dus lekkere nazomer .Veel plezier groeten Luch en Janny

• 22 September 2014 - 17:11

Roelie Zwiers:

hoi joke en geert

blij dat de reis goed is gegaan ,en dat we jullie kunnen volgen met jullie mooie reisverslagen.
    heel veel plezier en hou ons op de hoogte. gr roel en roelie