Dag 5 Manaus - Reisverslag uit Manaus, Brazilië van Joke Stel - WaarBenJij.nu Dag 5 Manaus - Reisverslag uit Manaus, Brazilië van Joke Stel - WaarBenJij.nu

Dag 5 Manaus

Blijf op de hoogte en volg Joke

10 September 2013 | Brazilië, Manaus

Vandaag hadden wij een vlucht om 6.38 uur vanuit Salvador naar Brazilia, dat was behoorlijk vroeg opstaan. In Brazilia een vlucht naar Manaus om 9.56 uur. Hier moest de klok een uur vooruit worden gezet. Eenvoudig hotel op loopafstand van het centrum. Wij hebben geluncht in een restaurant waar het eten werd gewogen, schijnt hier veel gebruikt te worden. Daarna hebben win een rondleiding gehad in het Teatro Amazones. Prachtig om te zien stamt uit 1896 en is een overblijfsel uit de tijd van de rubber export. Daarna door de stad gelopen en de haven bezocht. Hier liggen honderden Amazone boten afgemeerd aan een drijvende kade, Wij hebben toestemming gekregen om op zo'n boot rond te kijken en even de hangmatten uit te proberen. Van de Arbowet hebben ze hier nog niet gehoord, de bevoorrading van deze boten is allemaal mensenwerk alles op de rug en zwaarder dan 20 kilo. Na de haven heerlijk biertje gedronken op een terras. Jammer dat de lokale Indianen markt gesloten was.

• 19 September 2013 - 07:56

Janny:

Leuk je berichtjes weer te lezen .Namens Nikki bedankt voor jullie mooie verjaardagskaart .Mooie fotos heb je gemaakt vooral de watervallen .Groetjes Janny

• 19 September 2013 - 08:38

Ruud :

wat een belevenissen zeg,
    maar kunst ledematen aan het plafond, nou dat zal wel heel gek zijn.
    wij zoeken nog een kunstknie.
    en dan zo weer een stukje vliegen, prachtig allemaal.
    we zagen ook de foto's van de watervallen, die missen we hier op cofru.
    wij gaan vanavond vertrekken met de boot , even geen internet
    laat wel weten wanneer we thuis zijn
    genieten jullie nog verder, ziet er allemaal prachtig uit
    groetjes en x

• 19 September 2013 - 09:45

Winy:

Hoi Joke en Geert!

Leuk weer te lezen over hoe en wat!
    Zeker leuke foto's!!
    Gaat maar prima he!!Fijn!!
    Geniet maar fijn!
    Hier alles ok!!

Groetjes van ons!

• 19 September 2013 - 14:57

Roelie:

hoi vakantiegangers,leuk weer eens wat te lezen over jullie belevenissen.heb je nog een foto van al die kunstledematen gemaakt ben benieuwd.veel plezier nog gr roelie

• 20 September 2013 - 06:18

Janny:

Wat weer een belevenissen .Jammer dat het zo warm is om iets te gaan doen .Mooi filmpje van de watervallen geweldig .Geniet nog maar even van het mooie weer het is hier inmiddels herfst regen regen en nog eens regen.groeten Janny