Visarend - Reisverslag uit Port Hardy, Canada van Joke Stel - WaarBenJij.nu Visarend - Reisverslag uit Port Hardy, Canada van Joke Stel - WaarBenJij.nu

Visarend

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

08 September 2011 | Canada, Port Hardy

In Port Hardy s morgens een route gelopen langs de rivier en zee,vweer springende vissen gezien. Daarna richting Cambell gereden eerst nog een stop in Thelegrafe Coovy, op de boot hadden wij gehoord dat je hier walvissen kon zien. Helaas hebben wij ze niet gezien, maar wel een mooi plekje met mooie uitzichten. Wij hebben gekeken bij een bedrijf die boomstammen verwerkt. Indrukwekkend om te zien. Alle hout komt in Zee te liggen en wordt door bootjes op de juiste plaats geduwd. Op de route zie je hele kale stukken waar het hout is gekapt. Dat is eigenlijk best wel jammer. Wij hebben een prachtige kamer met keukentje, Janny en Luch slapen in een kast bed. Wij hebben vanaf het balkon al dolfijnen gezien en een prachtige visarend. Vandaag gaan wij de zee op met een bootje, ik hoop dat wij Orka s te zien krijgen. Het schijnt hier de warmste dag van het jaar te worden.

• 08 September 2011 - 17:08

Winy Bakker:

Hoi Allemaal!!!
    Niet gek allemaal he!!
    jullie oppas heeft gebeld en vroeg hoelaat jullie dinsdag thuis komen.Ik zei namiddag.Goed toch?
    Dan was alles verder oke zei ze.De kleine(april) is wel een doerak zei ze,moest ze goed omdenken.Ze wandeld wel met haar aan de lijn.
    Sleutel geeft ze aan de buren.Verder geen bijzonderheden.Geniet nog maar goed verder!!
    Groeten van ons!!Waar het regend!!bah bah

• 09 September 2011 - 07:00

Jan Nijmeijer:

Hahaha, die laatste opmerking is leuk. Het schijnt hier morgen ook de warmste dag van het jaar te worden.
    Hopelijk zie je een Orka. Lijkt me een overweldigende ervaring.

• 09 September 2011 - 17:53

Hielkje:

Hoi vakantiegangers . Jullie balen zeker dat het er al bijna opzit of niet . Leuk om te lezen Joke hoe het met jullie reis gaat. Nog heel veel plezier en een veilige reis terug . Groeten van ons hier.