Port Hardy - Reisverslag uit Port Hardy, Canada van Joke Stel - WaarBenJij.nu Port Hardy - Reisverslag uit Port Hardy, Canada van Joke Stel - WaarBenJij.nu

Port Hardy

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

07 September 2011 | Canada, Port Hardy

Dinsdagmorgen hebben wij ons laten wekken om 4.30 uur. Wij moesten om 5,30 uur bij de terminal.zijn. Daar hebben wij meer dan een uur gewacht voordat wij de boot op mochten rijden. Het weer was erg slecht. Onderweg ook niets gezien alleen maaar regen. Wat waren wij blij met onze outsite cabine. Janny is nehoorlijk zeeziek geweest. Wij zijn af en toe wel aan dek geweest,, lekker uotgewaaid. Na 17.00 uur werd het droog en hebbeb wij nog van de fjorden kunnen genieten. Zelfs nog walvissen gezien maar het was al te donker om foto s te maken. Je beseft je dan wel als het mooi zonnig weer was geweest wat je had kunnen zien.... Reden om nog eens terug te gaan naar Canada. Om 23.10 uur aangekomen in Port Hardy en waarempel kamer met uitzicht op zee en ja hoor de zon schijnt de kortebroek kan weer aan. Straks rijden wij naar Cambell hier slapen wij 3 nachten.

• 07 September 2011 - 17:32

Winy Bakker:

Ja dat is dan erg jammer he als het zulk slecht weer is,nou hier is het ook mooi pruts hoor.
    Hopen dat die korte broek aan kan blijven bij jullie.Verder treffen jullie het wel he met dieren zien.Mooi!!
    Veel plezier nog en groeten aan iedereen!gerrit en winy

Verslag uit: Canada, Port Hardy

Auto Rondreis

Samen met partner, zusje en zwager een auto rondreis maken door de Westkust van Canada.