het ishir - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Joke Stel - WaarBenJij.nu het ishir - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Joke Stel - WaarBenJij.nu

het ishir

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke

24 Augustus 2011 | Canada, Ottawa

Het is hier nu half vier in de nacht

Klaar wakker natuurlijk.gisteren hebben wij een goede vlucht gehad. De vlucht duurde tien uur, geen media player aan boord een scherm met slechte films. Wat duurt een vlucht dan lang. Wij hebben een prachtige auto gekregen een Ford expedition .hotel is goed. Veel zwervers in Vancouver en wat wij tot nu toe gezien hebben geen schone stad. Morgen kijken wij verder. Nu proberen nog even te slapen....

• 24 Augustus 2011 - 10:57

Silvia:

fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Geen naschokken gevoeld van de aardbeving in Washington? Geniet met z'n allen van jullie vakantie.
    Groetjes van ons

• 24 Augustus 2011 - 14:13

Winy Bakker:

Heel veel plezier jullie allemaal!!En Bekom eerst maar even!!Lange reis dus.

• 24 Augustus 2011 - 15:27

Ruud:

hallo jullie daar in het verre Canada.
    Na zo een vliegreis goed bijkomen en dan gaan genieten.
    Hoop dat het weer goed is. Over het weer hier hebben we het niet meer.
    Ik mag niet klagen, je weet wel waarom.
    Succes jullie allemaal, groetjes, Ruud

• 24 Augustus 2011 - 18:11

Nikki & Marissa:

hee hoi!

wel jammer dat er geen media player was en slechte films! maar nu jullie er zijn maakt dat alles vast wel weer goed!
    een hele fijne vakantie, en wij volgen de verhalen wel!
    Hier thuis gaat alles goed, we hebben het eerste leuk verhaal alweer om te vertellen, ik (nikki) heb me spinnenfobie overwonnen haha! maar dat vertellen we allemaal nog wel.

Dikke kus van ons aan pap en mam!