Het is zo ver de reis kan beginnen! - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van Joke Stel - WaarBenJij.nu Het is zo ver de reis kan beginnen! - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van Joke Stel - WaarBenJij.nu

Het is zo ver de reis kan beginnen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke

02 September 2008 | Nederland, Oldehaske

Wij kregen net een telefoontje van Schiphol Travel, om 14.20 uur worden wij vannacht gehaald met de taxi. Vandaag de eerste malariatablet geslikt de koffers zijn op een paar kleine dingen na gepakt. Op tijd naar bed,paar uurtjes slapen en dan .....
Jullie horen van ons, pas goed op jullie zelf en wij denken aan jullie xxx
Liefs Geert en Joke
:SMS update:: 6 september 2008 :
Wij staan op het punt om met de bootreis te beginnen Madagaskar is erg bijzonder de mensen zijn erg vriendelijk. Wij hebben een leuke groep.Erg warm hier. Gr xxx

:SMS update:: 8 september 2008 :
Na een prachtige tocht over de rivier, reizen wij nu verder met jeeps. Onderweg dorpjes bezocht overnacht in tenten s avonds kampvuur met dans en muziek van de lokale bevolking de eerste maki s en baobabs gezien. Groeten uit Madagaskar xxx

:SMS update:: 11 september 2008 :
Woensdag een erg lange rit gehad in de jeeps veel stof tegen zonsondergang prachtige foto s gemaakt van de avenue de babobab. Vandaag vliegen wij naar Tulear en reizen dan naar Ifaty voor een paar dagen strand. Helaas hebben wij geen internet wel telefoon. Gr Geert en Joke xxx

:SMS update:: 14 september 2008 :
De dagen strand zitten erop wij hebben veel walvissen gezien. Dolfijnen en vliegende vissen. Gegeten bij een gezin, wij vermaken ons prima. Gr xxx

• 02 September 2008 - 17:30

Hennie:

we wensen jullie een goede vlucht . liefs hennie en jacob

• 02 September 2008 - 18:29

Jannet :

we wensen jullie een heel goeie vakantie en vlucht toe

• 02 September 2008 - 18:30

Wout En Sander:

Heel veel plezier en geniet ervan.

• 02 September 2008 - 20:05

Roelie:

goede vlucht en fijne weken wensen wij jullie
    gr roel,roelie,rianne
    en michel

• 02 September 2008 - 20:47

Fam Hossteenge:

een hele fijne vakantie en geniet ervan wij zullen deze site in de gaten houden gr hossteengertjes

• 03 September 2008 - 06:15

Lidy:

Ik heb jullie berichtje aan de collega's voorgelezen, maar we hadden het al over jullie gehad...dat jullie al in het vliegtuig zaten en zo. Hartelijke groetjes en genieten maar!!!!!

• 03 September 2008 - 10:30

Hans:

We wensen jullie een fijne vakantie

• 06 September 2008 - 10:22

Hennie:

en joke niet zeeziek worden hoor.

• 07 September 2008 - 20:37

Roy:

Ben benieuwd naar de rest van je verhalen, lijkt me een heel mooie plek om naar toe te gaan (staat bij mij ook wel op een lijstje). Wel regelmatig updaten he! ;-) Veel plezier in ieder geval.

• 08 September 2008 - 13:37

Winy:

Hoi geert en joke!!
    Hoort maar best he,leuk he andere wereld tezien.Vermaken jullie je maar goed ,is zomaar om.
    Nu alweer week weg dus vlug vlug!!Geniet ervan!!Groetjes winy en gerrit

• 14 September 2008 - 10:03

Hennie:

hoi, fijn te horen dat jullie je vermaken enne das toch ook de bedoeling, geniet ervan. liefs mij

• 15 September 2008 - 05:28

Sieger:

heel interessant

• 16 September 2008 - 17:19

Winy:

Hey daarginder!!
    Lekker bruingebakken nu van jullie strand dagen???
    Nu op naar nieuwe dingen dus. Veel plezier verder.Hoor weer van jullie.Groetjes Gerrit en Winy doei doei

• 17 September 2008 - 17:52

SIEGER:

waarom geen berichten meer na 14 september???
    we zijn zo niewsgierig

• 19 September 2008 - 11:38

Joke:

Helaas is dit de laatste keer dat wij Internet hebben, probeer het via sms, bedankt voor jullie berichtjes