Ierse pub - Reisverslag uit Victoria, Canada van Joke Stel - WaarBenJij.nu Ierse pub - Reisverslag uit Victoria, Canada van Joke Stel - WaarBenJij.nu

Ierse pub

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

11 September 2011 | Canada, Victoria

Victoria is een drukke stad en wij zitten in een hotel er midden in. Nadat wij zaterdag onze koffers en auto hebben ingeleverrd, de kamers waren nog niet gereed, zijn wij eerst de stad gaan verkennen. Dat viel niet tegen erg mooi en gezellig. Er is van alles te doen veel muziek en artiesten, kunstenaars. Wijn zijn uit eindelijk beland in de Ierse pub, waar ik een trationele irische stew heb gegeten en heerlijk bier heb gedronken. Geert en Luch aan de Murphy maat dat is mij te sterk. Zondag hebben wij het rustig aan gedaan, op ons gemak ontbeten en daarna na het Goldstream Nationale Park gereden waar wij een trail hebben gelopen. Daarna na het Eastsooke Regionale Park gereden, de bedoeling was om hier ook een trail te lopen. Luch zag dit niet meer zitten, daarop hebben wij besloten om naat het strand te gaan, zijn richting westen gereden, prachtige route langs de kust. Bij een beach hebben wij een tijdje gezeten, het water was erg koud, zwemmen was niet mogelijk, Janny en ik zijn met de voeten er in geweest. Echt strand kennen ze hier niet allemaal stenen. Daarna nog terrasje genomen voordat wij terug zijn gereden naat VICTORIA. Onze laatste avond door gebracht weer in de Ierse Pub, met een Schotse zanget die Ierse liedjes zong. Echt geweldig onder het genot van een heerlijk biertje. Morgen vertrekken met de veerboot naar Vancouver, om 20.00 uur moeten wij de auto inleveren en om 23.00 uur vliegen wij terug naar Nederland. Als alles meezit landen wij dinsdag rond 17.00 uur Nederlandse tijd op Schiphol.

• 12 September 2011 - 08:00

Winy Bakker:

Hele goede reis allemaal!!En wat fijn dat het zo'n mooie vakantie was!!!Op naar de volgende zou ik zeggen!!En ik hoor wel wanneer ik op het station moet staan,sms maar als jullie in zwolle ofzo zijn of dichterbij!!Groetjes Gerrit en Winy en oooh zo fijn om jullie weer tezien!!